Unotel sælger billigere iPhones

Unotel sælger billigere iPhones
Redaktionen, mandag 1. december 2008, 10:54
For en uge siden kunne vi fortælle om BiBobs dristige planer om at sælge parallelimporterede iPhones i Danmark, og nu vil også Unotel være med til at bryde iPhone-monopolet i Danmark. Firmaet åbner for forudbestilling i dag.

Hele nyheden
Så hellere Telia
cazaa, mandag 1. december 2008, 13:18
Unotel mangler efter min mening lige at par ting før de kan hamle op med Telia. Hvor er fri tale til fastnet? Og fri tale til andre mobilabonnementer fra samme selskab?

Det er i hvert fald 2 ting som jeg sætter stor pris på hos Telia. Og derudover, hvis det er parallel-import, så er min erfaring at det giver meget dårligere garanti end ellers.

SV: Så hellere Telia
Tux, mandag 1. december 2008, 13:55
Dårligere garanti? det er et apple produkt vi taler om ... der ER dårlig garanti som udgangspunkt ... ;)

Dårlig garanti?
cazaa, mandag 1. december 2008, 16:32
Jeg har kun oplevet god garanti på mine Apple produkter. Fx fik jeg fat i en iPod touch med en død pixel på og den fik jeg uden problemer byttet, da Apple har 0 døde pixels garanti ;)

Et andet eksempel er at Apple gratis reparerer MacBook's hvor plastiken er gået i stykker ;)

Modsat har jeg haft et Samsung 32" fladskærms tv, som jeg købte over nettet og som derfor viste sig at være parallel import. Der var osse en død pixel på så derfor undersøgte jeg Samsungs pixel-garanti og fandt ud af at de heller ikke tolererer døde pixels. Men da produktet var købt via parallel import bortfaldt denne garanti. Så jeg køber aldrig noget der er parallel importeret igen. Så hellere gi et par tusind mere og få fysisk kontakt med sælgeren samt en ordentlig garanti :)

SV: Dårlig garanti?
Falk, mandag 1. december 2008, 17:05
tilgengæld er det ikke en apple feature med synlige tegn på kanpperne, så ejer man en macbook bør man lære blindskrift - defekte bundkort er heller ikke noget apple mener er en rigtig fejl..

SV: SV: Dårlig garanti?
Tux, mandag 1. december 2008, 18:57
At skærmen går død er heller ikke en fejl ....

SV: SV: Så hellere Telia
Falk, mandag 1. december 2008, 14:31
er normal procedure ikke at man smider et apple produkt ud når det går i stykker?

Debatforum

Seneste
Mest aktive

Log ind

Eksisterende bruger:
E-mail:
Kode:

Log ind

Ny på forum?

Hvis du er ny på forum, er der lidt hjælp at hente.
Vælg et af nedenstående hjælpeemner: