Så kan der køres Windows på iPhone

Så kan der køres Windows på iPhone
Redaktionen, torsdag 20. november 2008, 15:15
Citrix er på vej til at bringe Windows ind på iPhonen. Den første video af XenApp og XenDesktop på telefonen er nu offentliggjort. Se den her.

Hele nyheden
SV: Så kan der køres Windows på iPhone
vman81, torsdag 27. november 2008, 09:42
Det so er mit problem med iphone'en IKKE design eller hardware, men apple.

De har haft 2 år til at udbedre den BLÆNDENDE fejl at der mangler copy+paste funktion, men har bevidst valgt at ignorere kritikken, bare for at understrege at det er dem der bestemmer.

Det er ikke så meget at jeg ikke kunne leve uden funktionen som det er min absolutte afsky for et firma der i dén grad vil bestemme uden at give mig muligheden for at køre hvad jeg har lyst til på MIN hardware.

Det er så ærgeligt, der er så meget potentiale i den telefon, men den får ikke lov til at leve op til det på grund af apples snæversynethed.

Multitouch er ikke originalt, men godt implementeret.

-Stewie for governor
Misvisende overskrift
jtrlho, fredag 21. november 2008, 08:07
Overskriften henleder opmærksomheden på at iPhone kan køre / afvikle Windows. Men det er ikke det som indholdet af artiklen beskriver.

SV: Misvisende overskrift
DanielEKFA, mandag 24. november 2008, 19:46
ComONs journalister er dybt retarderede... Du kan lige så godt vende dig til det

SV: SV: Misvisende overskrift
DanielEKFA, mandag 24. november 2008, 19:46
Eller vænne dig til det... Hæhæ
Ikke en gang tæt på
TOCA, torsdag 20. november 2008, 21:23
Det er ikke Windoze OS, der bliver vist, eller omtalt, men MS Office aplikationer, og ikke andet.

Men hvad skulle man dog installere det for, på en maskine, der ikke har et ordentligt tastatur?

Det man skal spørge sig selv om...
JohnDoe3000, torsdag 20. november 2008, 22:37
Er hvorfor man i første omgang skal købe en iPhone?

SV: Det man skal spørge sig selv om...
DanielEKFA, mandag 24. november 2008, 19:45
Måske fordi det er det fedeste gadget, man kan få snitterne i?

SV: SV: Det man skal spørge sig selv om...
JohnDoe3000, mandag 24. november 2008, 20:07
Det passer så ikke helt.
HTC touch pro er en hel del federe, og helt uden æblemos!

SV: SV: SV: Det man skal spørge sig selv om...
DanielEKFA, onsdag 26. november 2008, 19:44
Den SUCKS ASS i forhold til iPhone. Stor, grim, klodset, skodinterface. Hvor er knibning f.eks.?

Man kan sige mange onde ting om Apple - og jeg gør det ofte - men iPhone er, hands down, den sejeste gadget i mange år.

SV: SV: SV: SV: Det man skal spørge sig selv om...
Falk, onsdag 26. november 2008, 19:54
"knibningen" - ih ja.. virkeligt nyskabende.. Min ganle touchpad har den funktion - ja i windows.. endnu et apple kopi.

SV: SV: SV: SV: SV: Det man skal spørge sig selv om...
DanielEKFA, onsdag 26. november 2008, 21:35
Sorry, men jeg bliver nødt til at kalde dig en ussel løgner indtil du kan vise et eksempel på det, som jeg kan se.

Har selv udviklet til Windows-baserede smartphones, og jeg har sgu aldrig set det der.

SV: SV: SV: SV: SV: SV: Det man skal spørge sig selv om...
Falk, torsdag 27. november 2008, 08:33
hvad har en smartphone med en touchpad at gøre?
læs og forstå før du kalder andre løgner!

SV: SV: SV: SV: SV: SV: Det man skal spørge sig selv om...
JohnDoe3000, onsdag 26. november 2008, 21:58
Een ting er at det ikke findes, en anden ting er at det ikke er muligt.
HTC touch telefonerne har multitouch display, man har så bare valgt ikke at gøre synderligt meget brug af det.

SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: Det man skal spørge sig selv om...
Falk, torsdag 27. november 2008, 08:36
har aldrig påstået noget der bare lignede.

skrev at "knibning" - altså zoom med to fingre er gammel kendt fra touchpads - også på windows..

så kan du jo lige starte med at finde ud af hvad en touchpad er.

SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: Det man skal spørge sig selv om...
Michael P, torsdag 27. november 2008, 09:57
Kan du ikke lige sende et link der beskriver dette? Evt. et link der beskriver den PC du gør det på?

SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: Det man skal spørge sig selv om...
Falk, torsdag 27. november 2008, 11:06
et link??

Gider du da ikke selv finde det..

Jeg kan ikke huske præcis hvad driveren hedder til touchpaden - men du kan jo prøve det på en acer aspire one - den ved jeg har dette system, som er mage til min tidligere fujitsu bærbare..

SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: Det man skal spørge sig selv om...
Michael P, torsdag 27. november 2008, 09:58
Altså, hvordan du bruger multitouch på en gammel touchpad?

Hvad?
Michael P, onsdag 26. november 2008, 13:42
Med det svar kan jeg kun konkludere at du ikke har prøvet en iPhone, eller også er du bare Apple hader (og det er du da i din fulde ret til at være ;-)

Jeg har endnu ikke oplevet noget som helst HTC skrammel med en touchskærm som når iPhone til sokkeholderne, for slet ikke at tale om Windows Mobile? Mage til skrammel skal man godt nok lede længe efter... GYS!

SV: Hvad?
JohnDoe3000, onsdag 26. november 2008, 20:37
Jeg har prøvet både iPhone og HTC touch proen. Det der trækker i HTC'en er office og muligheden for at kunne tilslutte den til en pc UDEN noget apple bavl som iTunes, en anden ting er qwerty-tastaturet.

Har du prøvet HTC touch pro, eller disser du bare alt der ikke er apple?

Næh
Michael P, torsdag 27. november 2008, 08:33
Nej - jeg disser ikke alt "ikke Apple" udstyr. Men gud hvor er det komisk at man absolut bliver betragtet som fanboy, evangelist eller andet mærkværdigt hvis man nu godt kan lide Apples produkter. Folk der godt kan lide MS produkter er bare --- normale (eller for "dumme" til at turde prøve noget nyt).

Jeg bruger produkter fra begge producenter af den simple grund, at jeg vælger hvad der er bedst i den enkelte situation.

SV: Næh
Falk, torsdag 27. november 2008, 08:38
du bliver betragtet som fanboy fordi du sviner andre (og andet) til der ikke deler din smag.
Du mener du har fundet det bedste og alle andre der ikke er enige er dumme..

Ja det gør dig til en religiøs fanboy der ikke er til at debatterer med.

SV: SV: Næh
Michael P, torsdag 27. november 2008, 08:56
Jeg ved nu ikke hvem der sviner noget til. Det hele starter med en artikel om at bruge en citrixklient på iPhone, og vupti
så handler det hele om hvad iPhone kan eller nærmere ikke kan. For iPhone skal, med al mulig magt svines til hved enhver given lejlighed - ligesom alt muligt andet Apple relateret. Og våger man at gå imod denne hets bliver man betragtet som fanboy som "sviner andre til".

Jeg mener ikke at andre er dumme fordi de ikke deler mine meninger! Men jeg vil have lov til at ytre min mening - nøjagtig lige som pro MS folk som dig.

Men kald mig hvad du vil - Hvis du mener at jeg er en fanboy der ikke er til at debattere med, så klap dog i og lad være!

SV: SV: SV: Næh
Falk, torsdag 27. november 2008, 09:34
det er ikke 3 indlæg siden du kaldte folk for dumme til at prøve noget nyt - og i en tråd om iphone, skal alt windows svines til som noget skrammel..
Og så er alle der er uenige, jo så fyldt med løgn...

kort sagt - endnu en apple apostle..

Og så vil jeg lige afslører for dig at der faktisk er andet her i verden end ms og apple - så hvorfor svine ms til i en eller anden retfærdigørelse af iphone.. dybt mærkeligt!

man ka se det for sig.. et barn der står i stamper i gulvet og vræler:

"min iphone er den bedste fordi windows er noget lort"

okayeee!

SV: SV: SV: SV: Næh
Michael P, torsdag 27. november 2008, 09:48
Du skal lige tage din egen medicin, og læse mit indlæg ordentligt først!

Jeg skriver at folk er for "dumme", og mener dermed at folk ikke har den fornødne viden indenfor IT til at turde prøve noget nyt. Jeg skriver ikke at folk er DUMME fordi de ikke vil bruge en iPhone!

Og jeg kan ikke se hvorfor du nu pludselig kalder mig en Apple apostel? Jeg skriver netop i et af mine indlæg, at jeg vælger platform udfra den opgave jeg skal udføre?!

At jeg så har den holdning, at Apple's løsninger er væsentlig mere elegante end MicroSoft's, er jo som bekendt en smagssag.

SV: SV: SV: SV: SV: Næh
Falk, torsdag 27. november 2008, 10:58
præcis - folk er uvidende hvis de ikke bruger apple(prøver noget nyt)..
Det er lige nøjagtigt sagen i en nødeskal - du vælger platform ud fra den opgave den skal udfylde siger du.. er det slet ikke faldt dig ind at det gøre alle andre også? måske er der faktisk en grund til microsofts dominans!

ActiveSync er?
Michael P, torsdag 27. november 2008, 08:29
Det vil sige at Microsoft bavl som ActiveSync er bedre end iTunes? Jeg ved nu ikke rigtigt. Efter antallet af indlæg på nettet at dømme, så er der tonsvis af problemer med ActiveSync?

SV: ActiveSync er?
Falk, torsdag 27. november 2008, 08:41
tja - der er så også en hel del flere der benytter windows end mac, så det er vel ikke så overraskende..

Men nu har activesync jo ikke en skid med itunes at gøre.
Activesync er synkroniseringssoftware, microsofts pendant til itunes er windowsmediaplayer.

Vrøvl!
Michael P, torsdag 27. november 2008, 08:58
iTunes funktion i forbindelse med iPhone er synkronisering! Læs lidt på lektien før du udtaler dig.

SV: Vrøvl!
Falk, torsdag 27. november 2008, 09:22
ja - men activesync har INTET at gøre med hvad itunes gør.. Det er windowsmediaplayer der synkroniserer musik!
Det var DIG der satte de to meget forskellige programmer lig hinanden IKKE mig.. så læs selv på lektien batman!

Om igen igen...
Michael P, torsdag 27. november 2008, 09:33
Hvad er det nu lige ActiveSync gør (udover at skabe masser af problemer)?

Sync af mail? Det gør iTunes også!
Sync af filer? Det gør iTunes også!
Sync af kalender? Det gør iTunes også!
Sync af kontaktpersoner? Det gør iTunes også!
o.s.v.
Derudover sync'er iTunes også musik og video - ingen brug for yderligere programmer som Windows Mediaplayer (som i sig selv er en parodi)

SV: Om igen igen...
Falk, torsdag 27. november 2008, 09:41
yep - naturligvis er mediaplayer en parodi.. fanboy..
har du lagt mærke til ingen sviner apple til generelt, men du flipper sidelæns over alt der ikke står apple på.

Og lad os så slå fast at langt de fleste brugere af itunes (der ligner en 5 år gammel winamp) benytter den på windows hvor den bruges til sync af musik..

til forskel fra dig har jeg ikke en mening om hvad der er bedst - da begge rent faktisk virker, og ikke har svinet itunes til et eneste sted (andet en det gammeldags design!)..

men jeg er så heller ikke fanboy

SV: SV: Om igen igen...
Michael P, torsdag 27. november 2008, 09:53
"Og lad os så slå fast at langt de fleste brugere af itunes (der ligner en 5 år gammel winamp) benytter den på windows hvor den bruges til sync af musik.."

Sync'er du så din iPhone med ActiveSync? I think not!

SV: SV: SV: Om igen igen...
Falk, torsdag 27. november 2008, 11:04
hvorfor tror du jeg "syncer" den?

Er det et krav for at bruge en iphone?
du er vist ikke helt frisk!

SV: SV: SV: SV: Om igen igen...
Michael P, torsdag 27. november 2008, 11:30
Hvem er det nu der sviner andre til?

Falk, onsdag 26. november 2008, 19:55
du er også bare en ms hader, der aldrig har ejet en htc - for at holde samme barnlige stil.

Bingo
Michael P, torsdag 27. november 2008, 08:26
Ha ha - jeg vidste den ville komme.

Tux, onsdag 26. november 2008, 14:01
Behøver vel ikke være apple hader, for at syntes at en hyped mp3 afspiller med delvist telefon funktionalitet ikke er et interessant produkt.

At det så er apple der producerer det, med deres kendte kan-vi-være-dårligere-end-elgiganten support, gør jo ikke produktet mindre interessant.

Delvis hvad?
Michael P, torsdag 27. november 2008, 08:05
Hvad er det du mener når du skriver "delvis telefon funktionalitet"? Jeg kan faktisk sagtens tale i telefon fra min iPhone. Og nåh ja - MMS og SMS er heller ikke noget problem! Hvad er det lige der mangler? Hvis du ikke kan lide iPhone aå fred være med det. Det er jo en smags sag. Men det er utroligt plat at vrøvle om manglende funktionalitet som ikke mangler! Og nu vi er ved det, så vil jeg MEGET hellere bruge iPhones skærmtastatur frem for det elendige tastatur der sidder på mange HTC telefoner, som ikke reagerer hver anden gang man trykker på en tast - for slet ikke at tale om det miniput tastatur som Windows Mobile disker op med. Det er virkeligt dårligt og umuligt at bruge uden stylus.

Delvis hvad?
Michael P, onsdag 26. november 2008, 18:06
Hvad er det du mener når du skriver "delvis telefon funktionalitet"? Jeg kan faktisk sagtens tale i telefon fra min iPhone. Og nåh ja - MMS og SMS er heller ikke noget problem! Hvad er det lige der mangler? Hvis du ikke kan lide iPhone aå fred være med det. Det er jo en smags sag. Men det er utroligt plat at vrøvle om manglende funktionalitet som ikke mangler! Og nu vi er ved det, så vil jeg MEGET hellere bruge iPhones skærmtastatur frem for det elendige tastatur der sidder på mange HTC telefoner, som ikke reagerer hver anden gang man trykker på en tast - for slet ikke at tale om det miniput tastatur som Windows Mobile disker op med. Det er virkeligt dårligt og umuligt at bruge uden stylus.

SV: Delvis hvad?
Falk, onsdag 26. november 2008, 20:00
ja efter du har "brudt" den op kan du med andenparts software sende mms.
Og nårh ja - ingen stereo bluetooth - og en ting mange bruger deres mobil til: som modem, til deres bærbar.. Ja det kan den heller ikke..
Og så har vi ikke nævnt radiodelen der stinker så meget at netværksdækning er mildt sagt sporadisk... om jeg har haft en crapIphone.. gæt selv!
mage til lort!

jo - begrænset mobilfunktionalitet - med andre ord - en pissedyr itouch!

SV: SV: Delvis hvad?
Michael P, torsdag 27. november 2008, 08:19
De problemer har jeg overhovedet ikke oplevet. Nu ved jeg ikke hvilken udbyder du har brugt, men der findes jo mindst en enkelt med alvorlige 3G dækningsproblemer (host host - telia). Min er en 1 gen. som virker upåklageligt, og radiodækningen er faktisk lidt bedre på min iPhone end den er på de TytnII vi bruger på arbejdet (samme udbyder). Så jeg vil tillade mig at tvivle kraftigt på din påstand om en dårlig radiodel i iPhone (hvilket en svensk undersøgelse også når frem til - kan ikke helt huske om det var her på comon el. mobil jeg læste det).

Vedr. stereo bluetooth? Nej det kan iPhone ikke - Men pyt med det. For jeg mangler stadig at finde et bluetooth headset som lyder rigtig godt. Men OK - du har ret.

Vedr. brugen af iPhone som modem? Der har du delvist ret idet det vil være muligt inden årets udgang. Og rent faktisk så har det allerede været muligt at anskaffe softwaren til det et par gange. At Apple så har været så IDIOTISKE at fjerne softwaren igen, er en helt anden sag.

SV: SV: SV: Delvis hvad?
Falk, torsdag 27. november 2008, 08:48
jeg taler om dækning genrelt. Den søger og søger i et væk - og det er ikke sjældent at den mister forbindelsen når man taler. Det har ikke som sådan noget med 3g forbindelsen at gøre - kan fortælle jeg bor 50 meter fra nærmeste mast så dækningen hos mig fejler intet.

Mht de manglende funtkioner - jamen det er jo det der er pointen. hvad fanden laver apple når de på den latterlige måde forsøger at forhindre andre i at opgraderer iphonen, med det software de selv burde have proppet i den fra starten?
Mærkeligt firma - og jeg gider ikke eje en telefon jeg ikke selv må bestemme hvad kan bruges til.
Den slags fladpandede begrænsinger findes ikke på WM.
Der er bestemt også visse tåbelige løsninger i WM - men microsoft har ikke travlt med at forhindre andre i at løse dem.

kom igen
Michael P, torsdag 27. november 2008, 09:04
Der kan være to ting galt her (eller faktisk 3)

1. Din iPhone var defekt!
2. Du lyver da du herved kommer til at stå med et kort på hånden som du bruger til at "bevise" at iPhone er noget lort?
3. Ved du overhovedet om der er en 3G radiobasestation tilknyttet den mast der står i din baghave? Og i givet fald du gør, så dokumenter det venligst (ikke svært hvis man ved hvad man skal kigge efter!)

SV: kom igen
Falk, torsdag 27. november 2008, 09:27
lad nu være med at spille bedrevidende!

Jeg bor midt på en station hvor der er adskillige 3g master - iøvrigt fra samtlige udbydere.. Bedst fra tdc på denne adresse. Og nej - jeg gider ikke afslører hvor jeg bor på dette forum, ved at linke til mastedatabasen.

Min iphone er ikke defekt - det er min kollegas heller ikke der har samme problem - radiodelen er bare noget lort. Så enkelt er det!

Dit indlæg afslører igen din fanboystatus, idet du ikke accepterer at nogen har dårlige oplevelser med din gud!

Iphone er uden sidestykke den værste telefon jeg nogensinde har ejet!
desværre for mig er det også den dyreste telefon jeg har ejet..
men bevarres - en lækker ipod!

SV: SV: kom igen
Michael P, torsdag 27. november 2008, 09:43
Jamen jeg er bedrevidende! Jeg har tilfældigvis yderst indgående kendskab til beliggenheden af samtlige 3G basestationer i danmark (hvorfor vil jeg ikke røbe her, men du kan jo muligvis gætte det).

Men lad os bare antage at du befinder dig i et rent 3G "helvede" med masser af signal fra alle 4 udbydere! OK? Og din iPhone virker ikke? Synd for dig og din kollega, for der er 8000000 andre iPhones der virker! Sjovt at det netop altid er dig der har problemer med Apples udstyr - Beklager men jeg tror sgu stadig ikke på din påstand. Men du kan jo sende din iPhone ind til test, og få målt følsomheden på din radio - jeg tror du bliver overrasket!

Denne diskution fører ikke til noget konstruktivt så lad os bare slutte her (når du har svaret - for du kan jo ikke lade være).

SV: SV: SV: kom igen
Falk, torsdag 27. november 2008, 11:03
naturligvis svarer jeg da - når en eller anden klaphat kalder mig løgner.. tror du du for lov at insinuerer den slags uimodsagt.. Hvor selvcentreret kan man være!!

Tja - det er vel ingen overraskelse at alle udbydere har master på en af landets mest travle stationer - for de fleste ihvertfald. Dog ikke for dig der tror at du ved alt om alles telefoner..

Nu har jeg jo ikke skrevet at min iphone ikke virker - men at den er ualmindelig dårlig til at holde signalet - og det er faktisk et kendt problem. men klart nok - det er jo ikke tilladt at kritiserer en religion - heller ikke når det hellige skrift har et æble på fronten.

Du kan råbe og skrige alt du vil - det er ikke alle der har gode oplevelser med en iphone.. og personligt finder jeg den elendig som telefon.. Så den kan snart findes billigt på dba.dk

SV: SV: SV: SV: kom igen
Tux, torsdag 27. november 2008, 11:51
Har du endnu ikke lært, at man ikke kan diskutere seriøst med apple apostle?

En apple dims har per definition ingen fejl eller uhensigtsmæssigheder.
Hvis der er noget den ikke kan, er der fordi den feature er for nørdet eller kun for idioter. Altså indtil apple finder ud af at kopiere featuren til apple dimser. SÅ er det en banebrydende opfindelse!

SV: SV: Delvis hvad?
JohnDoe3000, onsdag 26. november 2008, 20:39
"en pissedyr itouch"

Du mener vel iPod, iTouch er et software produkt fra Logitech.

SV: SV: SV: Delvis hvad?
Falk, torsdag 27. november 2008, 08:32
ipod touch - du ved vel hvad jeg mente..

SV: Det man skal spørge sig selv om...
TwoZero, fredag 21. november 2008, 09:05
Fordi man besidder et stærkt ønske om, at blive optaget som medlem i Apple-sekten?

Hmm.
Michael P, onsdag 26. november 2008, 13:45
Eller også besider man en voldsom trang til at komme langt væk fra Microsoft-sekten?

SV: SV: Det man skal spørge sig selv om...
Tux, fredag 21. november 2008, 10:00
Vær nu lidt søde imod dem ... iphone er sikkert god til at afspille musik ;)
(altså i det der proprietære apple format)

Næh!
Michael P, onsdag 26. november 2008, 13:47
Nåh ja. MP3 er et helt vildt propritært format ;-) Og det er jo kun iPhones der kan afspille MP3'er? NOT!

SV: SV: SV: Det man skal spørge sig selv om...
scandragon, fredag 21. november 2008, 12:15
Og så mange andre ting, såsom for eksempel at skaffe ejerne af med nogen af de irriterende sedler de er så trætte af at rende rundt med hele tiden.. Jeg tror de kaldes penge, men jeg er ikke sikker.. Nogen der ved hvad man kalder dem?

SV: SV: SV: SV: Det man skal spørge sig selv om...
JohnDoe3000, fredag 21. november 2008, 12:22
Penge? Har du set penge? Jeg troede blot det var en myte!!!

Jeg har også hørt at der er folk der har så mange af dem at de køber det ene apple produkt efter det andet, uden at tænke over at kvaliteten i dem er dårligere end de billige produkter.

Suk...
Michael P, onsdag 26. november 2008, 13:43
Endnu en påstand uden hold i virkeligheden!

SV: Suk...
JohnDoe3000, torsdag 27. november 2008, 16:52
Det er almindeligt kendt at iPods har en noget ringere lydkvalitet end billige mp3-afspillere.

Derudover er MacOS ikke nær så gennemført som eksempelvis Windows eller linux. De prøver, men det er simpelthen for overfladisk.

Antennen i iPhone er utrolig upålidelig, det er de færreste der har oplevet perfekt signal.

http://www.gearlog.com/2008/07/iphone_3g_reception_- problems_y.php

SV: SV: Suk...
Michael P, fredag 28. november 2008, 10:53
For det første så er det ihvertfald direkt usandt at lyden fra en iPod er dårligere en fra de fleste billigere MP3 afspillere. Det er heller ikke hvad man "almindeligvis" læser i tests. Så hvor almindelig kendt det er ved jeg nu ikke?
Desuden kan jeg selv bevidne det da både min iPhone og min iPod lyder væsentligt bedre end ungernes billigere mp3 afspillere (en sandisk og en eller anden bilkadims) iPod'en lyder mere "rigtigt" i forhold til de to andre. Dermed ikke sagt at man ikke kan finde en billigere mp3 afspiller som er bedre end en iPod. Men designet betyder også meget for mange (det behøver jeg vist ikke argumentere for - salgtallene taler vist sit eget sprog)

Din anden påstand om at Mac OS ikke er så gennemført som Windows forstår jeg slet ikke? Hvad er det du mener - hvor er MacOS mere overfladisk?

Det sidste er så den artikel du linker til. Det er jo en artikel fra juli måned? Apple har rettet på firmwaren for at forbedre modtagelsen siden! Så lad os nu lige holde æbler og pærer hver for sig ;-)

SV: SV: SV: SV: SV: Det man skal spørge sig selv om...
scandragon, fredag 21. november 2008, 13:22
Jeg fandt engang et stykke farvet papir i en sofa.
Efter flere ugers research fandt jeg ud af at det var penge, men så husker jeg ikke så meget mere, ud over at jeg pludselig fik meget ondt i hovedet..

Måske jeg skulle have været mere forsigtig med hvem jeg viste mit fund til? Det kan være fordi jeg kom til at vise det til en af de der skattefolk..

De efterlod kun 45% af papiret i min lomme

Debatforum

Seneste
Mest aktive

Log ind

Eksisterende bruger:
E-mail:
Kode:

Log ind

Ny på forum?

Hvis du er ny på forum, er der lidt hjælp at hente.
Vælg et af nedenstående hjælpeemner: