Jensby fjernede 22 ringbind fra hemmeligt kontor

Jensby fjernede 22 ringbind fra hemmeligt kontor
Redaktionen, onsdag 3. december 2008, 10:43
Bagmandspolitiet er vrede over, at Asger Jensby fjernede 22 ringbind fra hemmeligt kontor. Stein Bagger var i Dubai med JMI Invest ejer. Pressechef vurderer IT Factory svindlen overstiger en milliard, og han er sur over at pressen er kritisk overfor Asger Jensby.

Hele nyheden
SV: Jensby fjernede 22 ringbind fra hemmeligt kontor
Mikkel deMib Svendsen, onsdag 3. december 2008, 12:49
> Kommunikationsrådgiver Erik Ove er samtidig rasende over de journalister, der går kritisk til Asger Jensbys bestyrelsesindsats i IT Factory.

Var det også Erik Ove, der som kommunikationsrådegiver, anbefalede at hans kunde Stein Bagger anlagde sag mod Berlingske og Dorte Toft, da de begyndte at skrive om IT Factory?

Jeg fatter ikke at pressen overhovedet gider at lytte til den mand. Erik Ove er nok den mest utroværdige person i dette cirkus lige nu.

SV: SV: Jensby fjernede 22 ringbind fra hemmeligt kontor
Tux, onsdag 3. december 2008, 13:05
Måske lige bortset fra den gode Asger...

Hvem fjerner 22 ringbind med bilag, og er dumme nok til at påstå at de kun indeholder bilag på sokker og støvsugerposer? Det er GODT nok mange støvsugerposer der er købt ind til det hemmelige kontor så.

Meget belejligt at Bagger er forsvundet ...

SV: SV: SV: Jensby fjernede 22 ringbind fra hemmeligt kontor
Mikkel deMib Svendsen, onsdag 3. december 2008, 13:15
Ja, efterhånden virker det mere og mere somom, at der er mange der har stor interesse i at Stein Bagger aldrig dukker op ...

Morsom bagklogskab
Williams_Nest, onsdag 3. december 2008, 11:55
Hvis I (Jensby og Ove) ransager ens direktørs kontorer dag og nat gennem flere døgn og en del af weekenden - og samtidig fastholder at I ikke havde mistanke om noget ulovligt - så vil jeg spørge; "Hvor dum forventer I egentlig at jeres medmennesker er?"

Når I fjerner ting fra stedet hvor en kriminel handling er blevet udført og bagefter påstår at det ikke gør noget fordi; "jeg vurderer at det ikke er relevant for sagen". Så spørger jeg; "Og det er I de helt rette til at vurdere - ikk'?"

Og når du (Erik Ove) gør grin med kritikerne ved at kalde deres "bagklogskab" for morsom. Var der ikke flere journalister der allerede inden weekenden var i gang med undersøgelser af netop de årsager som du finder "morsomme"?

Alle har tilsyneladende travlt med at lægge al skyld over på Stein Bagger. Han er også den "perfekte skyldighed" - alle de indirekte spor - undtagen lige manden selv er til stede. Jeg synes at der er for mange som peger i hans retning til at det lugter rigtigt. Undersøg nogen af de fingre der peger. Jeg er bange for at Stein Bagger kan være anvendt som kransekagefigur og offer. Det ville jo være perfekt hvis man fik verden overbevidst om at man skulle lede efter Stein Bagger og at det var ham som havde svindlet for 1 milliard. Den plan vil desværre kræve at han aldrig må findes - og det kan kun lade sig gøre på een måde. Man skulle lave en "Hoffa" på ham.

/Will

I ethver andet land
cblayout, onsdag 3. december 2008, 13:05
I USA ville Jensby blive idømt mindst 20 års fængsel som ansvarlig bestyrelseformand - og han havde været anholdt og fængslet allerede i fredags.

Det samme gælder alle andre EU lande.

Kun i Danmark kan en toplønnet professionel bestyrelsesformand klare sig med et "tudefjæs" og gå grinene til banken.

Det er helt uacceptabelt i et retssamfund. At loven ikke blev ændret efter Nordisk Fjer skandalen er absurd - men sigende.

Selv i en lille andelsboligforening og i øvrigt i enhver anden forening, er bestyrelsen ansvarspådragende og kan straffes, hvis der er huller i kassen.
SV: Jensby fjernede 22 ringbind fra hemmeligt kontor
Mads, onsdag 3. december 2008, 11:23
Alene filmrettighederne til hele denne fantastiske historie burde da kunne dække det store underskud.

Flyttemænd???
triang, torsdag 4. december 2008, 17:20
Tænk engang!!!!
At to mænd - den ene milliardær - vil bruge 3 dage på at støve alle mulige private bilag sammen i 22 ringbind og derefter at SLÆBE dem ud af huset i store poser blot for at hjælpe politiet og at spare dem for arbejdet at gennemgå disse bilag.

Det er en forklaring som selv den dummeste politibetjent ville stusse noget over.

Stein er måske superintelligent, men disse dumrianners svar beviser at det er de langtfra. Og uden tvivl dummere end politiet tillader. De har nok helt glemt at politiet i dag kan spole tiden tilbage på mange måder - og så kommer de virkelige bagmænd forhåbentligt ind at ruske tremmer.

Debatforum

Seneste
Mest aktive

Log ind

Eksisterende bruger:
E-mail:
Kode:

Log ind

Ny på forum?

Hvis du er ny på forum, er der lidt hjælp at hente.
Vælg et af nedenstående hjælpeemner: