Ekspert: Jensby burde have gennemskuet fusk

Ekspert: Jensby burde have gennemskuet fusk
Redaktionen, mandag 1. december 2008, 15:57
Ifølge Asger Jensby så begik IT Factory direktøren Stein Bagger svindel fra et hemmeligt kontor. Men regnskabet burde have afsløret fusk for bestyrelsesformand Asger Jensby.

Hele nyheden
Ja Jensby er sikkert uden skyld, for han er jo en pæn mand ikke?
Thedude, mandag 1. december 2008, 22:15
Som ansvarlig bestyrelsesformand, med check på økonomi og kunde relationer, har han selvfølgelig hilst på disse STOR kunder, som har accellereret omsætningen til astronomiske tal og uanede højder.

Eller også har han ikke...vel.

PS: Hvad gav han egentlig for Lars Munch Johansens konkursbo??
COME ON!
mathias74, mandag 1. december 2008, 19:05
Hvad med at være lidt mere journalist og ha' dine baggrunds oplysninger i orden.. Det er så dårlig stil at skrive egne holdninger, i artikler på gode sites. Come on Rasmus Karkov!

SV: COME ON!
RasmusK, mandag 1. december 2008, 19:33
gode mathias74, hvor er det, du ser mine holdninger?

Rubrikken er: Ekspert:.. Det indikerer, at en ekspert mener noget. Det er naturligvis smigrende, hvis du opfatter mig som denne ekspert, men det er desværre forkert. Jeg er blot en ydmyg videreformidler.

Hvilke baggrundsoplysninger er forkerte?

Kan det ske, at du efter en omfattende analyse af IT Factorys regnskab for 2007 er kommet frem til en anden holdning end eksperten i artiklen og ikke bryder dig om hans indsigt?

SV: SV: COME ON!
Falk, mandag 1. december 2008, 20:14
rigtigt nok at det ikke er din holdning - men en "ekspert" - altså en lærer på en skole..
Sjovt nok har dem der rent faktisk har haft adgang til regnskaberne ikke kunne finde noget galt.. Og det er selv om de er blevet tjekket igen og igen.
Tror kodeordet her er... KILDEKRITIK!!!!

hvorfor f.... skulle jensby se igennem fingrene med at en klovn stjæler millioner fra ham. i guder!

Lærer??
eLancer.dk, mandag 1. december 2008, 21:20
Undskyld mig, men den lærer du taler om er en person der arbejder som lektor på Handelshøjskolen i København, dvs. en der arbejder professionelt med regnskab på Universitetsniveau... Han har nok en særdeles solid baggrund for at udtae sig.

/René

Debatforum

Seneste
Mest aktive

Log ind

Eksisterende bruger:
E-mail:
Kode:

Log ind

Ny på forum?

Hvis du er ny på forum, er der lidt hjælp at hente.
Vælg et af nedenstående hjælpeemner: