| 30. august 2011 kl. 15.11 12 Svar | #1 | |
|---|---|
|
|
Krigen om bredbåndskunder fortsætter.
Klik her for at læse hele artiklen: http://new.comon.dk/art/138918/gratis-web-tv-til-alle-yousee-kunder |
|
|
|
| 8. december 2009 kl. 17.08 #2 | |
|---|---|
|
Jannik K. |
"Tv-programmer sendes i en bitrate på enten 600 eller 1200 Mbit"
Mon ikke det var kbit? I såfald tror jeg ikke det bliver en succes for de fleste :) |
|
|
|
| 8. december 2009 kl. 21.25 #3 | |
|---|---|
|
Flemming |
Ideen er god nok - især til os der ikke har fiber eller hybridnet, og ikke vil betale en formue for Home Trio.
Der mangler dog lige et par detaljer såsom bitraten som skal meget højere op, og udbuddet af kanaler skal være mere fleksibelt. Er det Viasat der har knald i låget, siden det er så begrænset hvor man kan få fat i deres kanaler? Boxer har det fx. heller ikke. |
|
|
|
| 8. december 2009 kl. 23.26 #4 | |
|---|---|
|
Michael |
Kommer der en plugin til eks. ehome? Det er jo et totalt dødt marked for medie centre, sålænge indholds leverandørende ikke spiller med... Og det holder kunderne tilbage i stor stil, når der er så mange problemer med dårlige tunere, forskellige standarder og alt for mange dyre dekoder kort, osv. osv.
Det ville jo være fedt eks. at kunne logge sig direkte på en iptv-stream... ikke at forveksle med flash. |
|
|
|
| 9. december 2009 kl. 03.57 #5 | |
|---|---|
|
Ove |
Ikke alle kunder?
Man skal vel også have internet fra dem og ikke kun TV. Jeg har internet hos TDC og det er noget HELT ANDET %-). De 400kr om måneden jeg giver for TV er åbenbart ikke nok til at jeg må se det over internettet også. |
|
|
|
| 9. december 2009 kl. 11.38 #6 | |
|---|---|
|
gammel dage |
husk at læse det med småt nå det kommer fra TDC...
vis du bla bla bla så kan ud ikk bla bla og derfor bla bla.. der er ikk noget der er gratis nå det kommer fra TDC husk på at der er en gammel statens monopolfra gammel dage."." |
|
|
|
| 9. december 2009 kl. 11.52 #7 | |
|---|---|
|
Jesper Lund |
Hvis man har YouSee kabel-TV, kan man se TV programmerne på sin PC ganske gratis. Det kræver blot et DVB-C kort (USB eller PCI). Udover den mere attraktive pris, kommer TV kanalerne i den fulde bitrate (typisk 4-6 Mbps for SD kanalerne), og man kan frit vælge afspiller applikation (software), mens YouSee's webtv binder dig til flash i en webbrowser. Flash er selvfølgelig bedre end Silverlight, men VLC er endnu bedre
|
|
|
|
| 9. december 2009 kl. 20.18 #8 | |
|---|---|
|
Morten |
"Det sker ved at give alle bredbåndskunder hos YouSee gratis adgang til en komplet spejling af deres tv-pakke på nettet."
Ja det kommer måske engang. Yousee skriver at de arbejder på det, men jeg har fuldpakken og jeg kan kun se 18 kanaler... Og tak fordi det er alle børne- og musikkanalerne... |
|
|
|
| 10. december 2009 kl. 08.48 #9 | |
|---|---|
|
Søren |
TDC's kunder bliver snydt.
Har lige fået følgende mail fra yousee support Hej Er logget ind, så det er ikke det der er problemet. Grunden til du ikke får gratis adgang til kanalerne er at det er en TDC forbindelse du bruger. Hvis du skal have gratis adgang skal du bruge en Yousee Bredbåndsforbindelse. Så har man en arbejdsgiver betalt hjemmearbejdsplads bliver man snydt. |
|
|
|
| 10. december 2009 kl. 10.23 #10 | |
|---|---|
|
Jørn Ravnsbæk |
Nu må de tage sig sammen hos TDC/YouSee !
Hvis man har en bredbåndsforbindelse gennem TDC og TV gennem YouSee (som automatisk er ændret fra TDC KabelTV) så har man ikke adgang til Web-TV ??? Det er simpelhen for ringe, og man bliver forvirret over sammenhængen/usammenhængen mellem TDC og YouSee. |
|
|
|
| 10. december 2009 kl. 11.31 #11 | |
|---|---|
|
Jarnis |
Ligesom med TDC Play er det ikke gratis, det er bundled. Det er naivt at tro at man ikke betaler for den slags services bare fordi de er inkluderet i den pris man betaler for hele pakken. Alternativet ville være at sætte prisen ned på produktet og lade folk betale for de services de ønsker selvstændigt.
|
|
|
|
| 11. december 2009 kl. 15.05 #12 | |
|---|---|
|
nas |
Søren...
Det er da altid noget de svarer dig.. Har stadig ikke fået svar fra mit spørgsmål, nu efter 8 dage. Måske ikke lige den bedste kundeservice, på trods af at der kun var et spørgsmål... |
|
|
|
| 4. januar 2010 kl. 04.04 #13 | |
|---|---|
|
Morten |
nej det er ikke til alle, det er kun til dem der har den store pakke. tilmed er det ikke alle kanalerne som man kan se på sit tv, det er kun 23 af dem
så jeg glæder mig til næste revolution hvor vi selv kan sammensætte pakkerne selv så er det bey bey til en lorte tv |
|
|
|